Първоначално публикувано от lordliness
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Тракане някъде от към пистовият ремък 156 SW 2.4 JTD 140 ph
Collapse
X
-
Колега предишната ми шайба беше такава,сега е с по-малко гума?
Симптомите се появиха след смяна на ролките,видимо на снимките разлика няма,старата ми имаше луфт пру усукване?156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon
Comment
-
Сега гледам, че въпросът с шайбите сме го дъвкали доста преди няколко години http://clubalfaromeo.com/forum/showt...9%E1%E0&page=3
В един от постовете на колегата Undy има няколко снимки на шайба идентични с това на моето менте, може да ги погледнеш за справка, да не би да са ти пробутали такава.
Ти преди време май беше правил и рециклиране на стара демпферна шайба в Пловдив - какви бяха резултатите, колко успя да изкара рециклажа?
Comment
-
М дам същата е като на снимката на колегата Унди
демпферната шайба не е нова на 4 годинки е и на повече от 40к и все още е чук проверено е,рециклирах 2 пъти във Пловдив - 80лв,
първия път изкара 30к и се разтрака,а 2'я път още не съм я ползвал седи някаде в гаража а шайбата беше 130 или 180 не помня и си купих нова и сложих нея.
Симптомите на демпфера са други там си трака при натоварване,а при мен има едно досадно съскане и като загрее мотора се появи нов симптом рърка на интервали - натиснеш ли газта изчезва.
Интересува ме шайбата на алтернатора дали се сваля без да свалиш самия алтернаторLast edited by barash; d.m.y г., 18:04.156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon
Comment
-
Ами всичко е уж проверено,
а да почна една по-една да ги сменям до като елиминирам проблема
няма да стане.
Правя още една гимнастика и ако пак няма резолтат,
ще карам така и ще се моля за малкото зло.
Ще връщам една по една старите ролки и мисля да взема друг ремък-по дълъг.156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon
Comment
-
Първоначално публикувано от barash Покажи съобщениеМ дам същата е като на снимката на колегата Унди
демпферната шайба не е нова на 4 годинки е и на повече от 40к и все още е чук проверено е,рециклирах 2 пъти във Пловдив - 80лв,
първия път изкара 30к и се разтрака,а 2'я път още не съм я ползвал седи някаде в гаража а шайбата беше 130 или 180 не помня и си купих нова и сложих нея.
Симптомите на демпфера са други там си трака при натоварване,а при мен има едно досадно съскане и като загрее мотора се появи нов симптом рърка на интервали - натиснеш ли газта изчезва.
Интересува ме шайбата на алтернатора дали се сваля без да свалиш самия алтернатор
Трябва да свалиш алтернатора.Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD
Comment
-
"М дам същата е като на снимката на колегата Унди
демпферната шайба не е нова на 4 годинки е и на повече от 40к и все още е чук проверено е,рециклирах 2 пъти във Пловдив - 80лв,"
Бих те посъветвал по скромното ми мнение след като откриеш и отстраниш проблема да си сложиш и читава шайба (като тази oт снимките на колегата Alfista 96) с дебелата плътна гума, намират се по колите на части на добри цени (по-ниски дори от тази, по която си рециклирал) и в прилично състояние все още. Иначе предпоставките за разбиване на обтегача, ролките, фрайлауф шайбата, лагера на компресора са си баш на лице. Успех.
Comment
Comment